Start  |   Produkter  |   Bli kunde  |   Kundeservice  |   Kontakt  |   Ny her?

Kundeservice

Hvordan bestiller man skilt?


Veiledninger


Beskrivelse

Last ned informasjons-pdf-er for å få hjelp med de ulike alternativene for bestilling



Spørsmål og svar

Ta en titt på vanlige spørsmål og svar - kanskje finner du det du lurer på. Hvis du fortsatt trenger veiledning, svarer vi mer enn gjerne på alle spørsmålene dine. Du finner kontaktinformasjon ved å klikke her


- Salgsbetingelser

- Jeg ønsker å legge inn en bestilling, men jeg har glemt passordet mitt

- Får jeg rabatt når jeg bestiller mange skilt?

- Jeg vil endre kontaktinformasjonen min, hvordan gjør jeg det?

- Jeg har overtatt ansvaret for å bestille skilt og ønsker å vite hva vi har bestilt tidligere. Hvor kan jeg finne dette?

- Kan jeg få mitt eget passord for firmakontoen min?

- Hva gjør jeg hvis jeg har mistet fakturaen min?

- Jeg oppdaget en feil jeg gjorde på et skilt. Kan jeg endre på det eller må jeg begynne på nytt?

- Jeg har en lang liste med tegn i en Excel-fil, finnes det en enkel måte å bestille fra den listen på?

- Jeg ønsker å bestille plastskilt, metallskilt og kabelmerker samtidig. Kan jeg få dem i samme pakke?

- Kan jeg bruke plastskiltene utendørs?

- Jeg vil gjerne bestille et skilt med vår logo på, er dette mulig?